top of page

Boek

een afspraak

Eerste consultatie

 

Bij een eerste bezoek stellen we je enkele vragen in verband met je persoonlijke, medische en tandheelkundige gegevens. Als je bepaalde geneesmiddelen gebruikt, is het van belang dit mee te delen.

 

Bent u nieuw in onze praktijk? Dan hebben wij uw tandheelkundig dossier nodig. Vraag dit na bij uw vorige tandarts. 

Gelieve steeds je identiteitskaart mee te brengen. Tijdens het eerste bezoek zal een mondonderzoek plaatsvinden en worden er röntgenfoto's gemaakt. Op die manier kunnen we een duidelijk beeld schetsen over de toestand van je gebit.

Afspraak annuleren?

Gelieve ons 24u op voorhand te verwittigen of indien u de afspraak niet kan nakomen, bij voorkeur telefonisch. Bij afwezigheid zonder (tijdig) verwittigen, zien we ons genoodzaakt een forfaitair bedrag aan te rekenen voor de voorziene tijd.

Bij herhaling van het niet nakomen van een afspraak, zal geen nieuwe afspraak gemaakt kunnen worden.

Tijdelijke patiëntenstop vanaf 20/09/2025

Door de grote belangstelling voor onze praktijk, resulteert dit momenteel in langere wachttijden voor zowel bestaande als nieuwe patiënten. Om de kwaliteit van onze zorgen en opvolging te kunnen blijven garanderen, hebben we besloten om vanaf 20 september 2025 tijdelijk geen nieuwe patiënten meer aan te nemen.
 

Heeft u zich vóór 20/09 op onze wachtlijst ingeschreven? Dan hoeft U zich geen zorgen te maken — U wordt binnenkort persoonlijk gecontacteerd om een eerste afspraak in te plannen. Deze beslissing stelt ons in staat om elke patiënt de tijd en aandacht te geven die hij of zij verdient. Eind dit jaar evalueren we de situatie opnieuw.

  

Bedankt voor uw begrip en vertrouwen in de praktijk.

Team Novodental

Ik ben een nieuwe patiënt

Tijdelijke patiëntenstop vanaf 20/09/2025

Door de grote belangstelling voor onze praktijk, resulteert dit momenteel in langere wachttijden voor zowel bestaande als nieuwe patiënten.

Om de kwaliteit van onze zorgen en opvolging te kunnen blijven garanderen, hebben we besloten om vanaf 20 september 2025 tijdelijk geen nieuwe patiënten meer aan te nemen.


Heeft u zich vóór 20/09 op onze wachtlijst ingeschreven? Dan hoeft U zich geen zorgen te maken — U wordt binnenkort persoonlijk gecontacteerd om een eerste afspraak in te plannen. Deze beslissing stelt ons in staat om elke patiënt de tijd en aandacht te geven die hij of zij verdient. Eind dit jaar evalueren we de situatie opnieuw.

  

Bedankt voor uw begrip en vertrouwen in de praktijk.

Team Novodental

Ik ben reeds patiënt
Heeft u dringende zorg nodig?
Wenst u een jaarlijkse controle te boeken?

Bedankt voor uw aanvraag. Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Novodental Ronse Lander Baele
Praktische zaken voor uw afspraak

Breng steeds uw identiteitskaart

mee.

2 mogelijke parkings dichtbij.

Bekijk de bereikbaarheid.

Betaling enkel met cash, Bancontact of Payconiq.

Zorg steeds dat u stipt op tijd

aanwezig bent.

Novodental_interieur_LR_joachimderous_05.jpg
Novodental Ronse
bottom of page